Animated Pink Pencil

•Αγαπημένα Προϊόντα Μαΐου



Γεια σου! Αποφάσισα να κάνω ένα post, σχετικά με τα προϊόντα που υπήρξαν αγαπημένα μου μέσα στο μήνα Μάιο κι είναι η πρώτη φορά που κάνω τέτοιου είδους post!



  • Πρώτο κι all time αγαπημένο μου είναι φυσικά, από την σειρά Matt Lasting Lip Color της Radiant, το 06. Όσες με παρακολουθείτε, το γνωρίζετε σίγουρα, καθώς το έχω ήδη αγοράσει 3 φορές! Αν θες να διαβάσεις review, μπες εδώ.

  • Η σειρά XXXL Longlasting lipgloss "The Matt" και "Matt Effect" της εταιρίας Essence, με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη. Τα δύο χρώματα 05 Velvet Rose και 15 Coral Mousse τείνω να τα χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το πρώτο αγαπημένο μου, δημιουργώντας ένα άκρως καλοκαιρινό αποτέλεσμα!
  • Ένα προϊόν που θα είναι από τα πολύ αγαπημένα μου κάθε καλοκαίρι, είναι το Sparkling Powder Face & Body, της Erre Due στο νούμερο 402.  Αφήνει το τέλειο μπρονζέ χρώμα με την κατάλληλη ποσότητα λάμψης!
  • Άλλο ένα προϊόν, είναι η πούδρα της MD, η οποία είναι πολύ καλυπτική κι οικονομική! Θεωρώ ότι είναι ότι πρέπει, καθώς το καλοκαίρι αποφεύγω το κανονικό foundation λόγω της ζέστης και του ήλιου!
  • Το Mineralize Skin Finish στην απόχρωση Soft & Gentle  της Mac, είναι το δικό μου αγαπημένο highlighter για το καλοκαίρι, μιας και για εμένα είναι ένα must προϊόν για αυτήν την εποχή! Πως αλλιώς θα δώσεις την λάμψη που θες στο μαυρισμένο δέρμα και στα πιο ανάλαφρα (λόγω καλοκαιριού) μακιγιάζ σου; 
  • Φυσικά μέσα στα αγαπημένα μου, τώρα που ο ήλιος μας "χτυπάει" για τα καλά, είναι το αντηλιακό της Frezyderm , Sun Screen Velvet Face, με Spf50+. Άτομα με λευκό δέρμα, που καίγονται με το παραμικρό -κάτι σαν κι εμένα δηλαδή- θα τα σώσει! 
  • Εξίσου σημαντική είναι κι η ενυδάτωση προσώπου. Η δικιά μου αγαπημένη ενυδατική κρέμα είναι από την Fito+, η κρέμα ημέρας με κόκκινο σταφύλι, η οποία συστήνεται για ηλικίες έως 21 ετών. 
  • Και τέλος, η καλύτερη κολόνια τύπου Light Blue by D&G, από το μαγαζί Maison De La Perfumerie δεν θα μπορούσε να λείπει από τα αγαπημένα του μήνα!
Εάν θες review για κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα, απλά πες το μου! Καλό μας καλοκαίρι!

Share:

0 σχόλια