Animated Pink Pencil

Καθημερινό Καλοκαιρινό Μακιγιάζ


  Τι θα έλεγες για μερικές ιδέες που θα δώσουν μια πιο καλοκαιρινή νότα στην εμφάνιση σου; Έχω, λοιπόν, να σου προτείνω εγώ κάποια προϊόντα, τα οποία χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση!
  Τι σημαίνει για εσένα καλοκαιρινό μακιγιάζ; Για εμένα μεταφράζεται με τρεις λέξεις: ανάλαφρο-φυσικό-λαμπερό. Αν συμφωνείς μαζί μου, τότε έχω να σου προτείνω τα εξής:

ERRE DUE SPARKLING POWDER FACE & BODY
 Παράλειψε το foundation! Βάλε απλά λίγο concealer και λίγη πούδρα αν το έχεις ανάγκη! Μην παραλείψεις, όμως, το bronzer σου. Εγώ σου προτείνω αυτό της Erre Due, ένα ιριδίζον bronzer με στοιχεία ρουζ μέσα του, τα οποία σου προσφέρουν την όψη της υγείας, της λάμψης, αλλά και του ηλιοκαμένου δέρματος!

MAC MINERALIZE SKIN FINISH HIGHLIGHTER
  Όσο ανούσιο στάδιο κι αν σου φαίνεται το highlighter, μην το προσπερνάς έτσι! Τόνισε το κόκκαλο των ζυγωματικών σου, το κόκκαλο της μύτης σου, την εσωτερική γωνία των ματιών σου και το άνω χείλος, και δες το πρόσωπο σου να φέρνει ολοένα και πιο κοντά την έννοια της φρεσκάδας!

MD PROFESSIONNEL MAXVOLUME MASCARA
  Είναι δυνατόν να μην βάλουμε μία έστω στρώση μάσκαρα; Αν ρωτήσεις την δικιά μου αγαπημένη, είναι αυτή της MD Professionnel, που προσφέρει όγκο, μάκρος αλλά κι έντονο χρώμα, σε μία συμφέρουσα τιμή!


MAC SHEEN SUPREME LIPSTICK
  Από τη στιγμή που όλο το μακιγιάζ είναι τόσο ανάλαφρο, ας επιτρέψουμε στο κραγιόν να είναι λίγο πιο έντονο, δίνοντας ζωή σε όλο μας το πρόσωπο! Εγώ σου προτείνω την απόχρωση “Insanely It” από την συγκεκριμένη σειρά της Mac. Ένα ροζ-φούξια χρώμα, κατάλληλο και για τις φυσικά μαυρισμένες επιδερμίδες, αλλά και για αυτές που διάλεξαν τον έμμεσο δρόμο του bronzer!


Share:

0 σχόλια