Animated Pink Pencil

Για τους όχι και τόσο λάτρεις του καλοκαιριού!


 Σήμερα θα κάνω ένα διαφορετικό post, δεν ξέρω γιατί, ίσως με έχει πειράξει η ζέστη. Η ζέστη, ένα από τα πράγματα που σιχαίνομαι το καλοκαίρι. Μέχρι τις 7 η ώρα το απόγευμα αποφεύγω να βγαίνω από το σπίτι, γιατί με τον ήλιο να καίει, ιδρώνω και κολλάω. Και αυτό το λιπαρό μου δέρμα γίνεται ακόμα πιο λιπαρό, και το αντηλιακό δεν με αποχωρίζεται, μιας και καίγομαι τόσο εύκολα που καταλήγω να μοιάζω με κοτόπουλο.
  Ναι, δεν είμαι του καλοκαιριού. Άσε που δεν μου αρέσει κι η θάλασσα, όσο παράξενο κι αν ακούγεται. Για να πάω στις θάλασσες εδώ στην Αθήνα, περνάω έναν ολόκληρο Γολγοθά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Γινόμαστε όλοι σαρδέλες, και στην καλύτερη περίπτωση, αφήνουμε την τελευταία μας αναπνοή μόλις κατεβούμε από το λεωφορείο-αν δεν την έχουμε ήδη αφήσει όσο είμαστε μέσα. Τα αλάτια, το κάψιμο στον ήλιο, και μετά πάλι η ταλαιπωρία με τα μέσα.. Όχι, δεν με κάνουν φαν του καλοκαιριού.
  Υπάρχουν, όμως, και μερικά πράγματα που τα περιμένω πως και πως. Μπορεί να μην μου αρέσει ο συνδυασμός της θάλασσας και του ήλιου, το βραδινό μπάνιο, ωστόσο, είναι από τα καλύτερα μου.. Τα δροσερά νερά, η ηρεμία που σου αποπνέει η ατμόσφαιρα, το άραγμα κάτω από τον νυχτερινό ουρανό.. Με μία μπύρα κι ένα σάντουιτς (φυσικά) δίπλα από την βραδινή θάλασσα είμαι ολοκληρωμένη!
  Επιπλέον, μην ξεχνάμε και τα οφέλη του καιρού! Δεν φοβάσαι μην κρυώσεις, μην βρέχει, μην στα χαλάσει κάποιο έκτακτο καιρικό φαινόμενο. Μπορείς να κανονίσεις ότι θες άφοβα! Ένα δροσερό κοκτέιλ, η σύναξη στο μπαλκόνι ενός σπιτιού (ή, γιατί όχι, και στην ταράτσα!), ένας καφές σε roof cafe bar, ή ένα ουζάκι δίπλα από τη θάλασσα, είναι για εμένα οι πιο καλές επιλογές!
  Μην ξεχνάμε, όμως, και την άνεση που μας προσφέρει το καλοκαίρι στις στυλιστικές επιλογές! Το ατημέλητο look είναι πάντα επιτρεπτό (αν όχι το κατάλληλο!), όσο λιγότερο makeup, τόσο το καλύτερο, τα maxi φορέματα και τα σανδαλάκια είναι πάντα η εύκολη λύση!
  Τέλος, θα βάλω τις οικογενειακές διακοπές ή τις διακοπές με φίλους. Είτε αυτό είναι μονοήμερο, είτε είναι μια βδομάδα. Ακόμα κι αν δεν είναι διακοπές! Ο χρόνος που μπορείς να περάσεις μαζί τους! Δεν έχεις σχολή, σχολείο, ίσως έχεις κάποια άδεια από τη δουλειά, κι είναι η κατάλληλη στιγμή για να απολαύσεις λίγες ποιοτικές στιγμές μαζί τους.
  Μπορεί, λοιπόν, να μην μου αρέσει ιδιαίτερα η ιδέα του καλοκαιριού, καθώς λείπει η βροχή, το κρύο κι ο μουντός καιρός που λατρεύω, αλλά ξέρω πως υπάρχουν κάποιες θετικές, πολύχρωμες πινελιές, που του προσφέρουν μία διαφορετική νότα!

Share:

0 σχόλια